Gizemzem fikir olsun diye yazıyorum . Benimde detaylıda bağırsak parlaklığı cikinca doktor kanamayı sordu . Bende kanama olmamıştı. Ilk zamanlar kahverengi lekelenme şeklinde birseyler olmustu onu söyledim. Senin anlayamadığın, yoğun olmasına gerek yok çok minik bir kanama alanı olsa ve bunu yutsa dahi parlak gözükür demisti . Bende ek olarak kalpte de parlaklık cikmisti . Bebegimi dogurdum suan 2 aylik ve sağlıklı.