Kızlar bir şey soracağım. Hani ovülasyona ilk başladığımızda tamamen silik çıkıyor ya sonra kızarıypr hiç yumurta olmadığı için silik, sonra yumurta yavaş yavaş büyüdüğü için zamanla kızarıyor testlerdeki pik değeri de kaç mm i baz alıyorsa o yüksekliğe geldiğinde kızarıyor dimi
Yani doktor diyor ya mesela 19mm çatlamak üzere diye o süreçte ovülasyonda pik olmuyor mesela o yüzden testlerin illa bekledğğü bi değer var demek ki