minikmucizeemaak Yaprak- Değişiyormyş ben bugün bunu anladım dün hiç çizgi yok denecek kadar azdı bugün kızarık
minikmucizeemaak Yaprak- Biliyor musun benimde içimde öyle bir his var Rabbim biliyor ya❤️🤲🏻 Yazdığını ss çekip saklayacağım, güzel haberleri vermek için hayırlısıyla❤️❤️
Edaozkan minikmucizeemaak sor canım elimizden geldiğince cevaplarız da daha net değil iki saat sıvı tüketme ve bazen yumurta geç oluşabilir
minikmucizeemaak Edaozkan Evet bugün daha belirgin çizgi inşAllah bir kaç güne görürüm bugün ebru hanım 1 saatte yeterli olur dedi sıvı tüketimi için
minikmucizeemaak 3kuzuAnnesiyim Gamze_cnky Deletedmom_85 tugba04 arirangg jinmiran Ozge56 himne_ Aysel_krdg himne_ Yaprak- Edaozkan Kozlar bugün dünden de silik sanki, bir de ben sıvı alımını kesiyorum ama kavoboya çıkıyorum bu sorun olur mu? İdrarda seyrelme vs gibi ?
minikmucizeemaak Dcl027 bende tam anlamıyorum ama sanki bi tık daha koyu olması lazım gibi ama yine diğer kızların yorumunu bekle bende yeni yeni çözmeye çalışıyorum çünkü umarım güzel sonuçlar alırız❤️🥲🤲🏻
minikmucizeemaak tucemsi Yaprak- Deletedmom_85 himne_ Yaprak- himne_ Aysel_krdg 3kuzuAnnesiyim Kızlar sizce akşam da yapmalı mıyım bir test daha ? Baya koyu çıktı ama pik değil daha sanırım Sizi çok yoruyorum kusura bakmayın hakkınızı helal edin🫠🫶🏼🤭❤️
Dcl027 Yaprak- bazıları pik olabilir mutlaka değerlendir demiş ama sperm kalitesinden dolayı değerlendirmeyip bugünü bekledim unşallüh geçmemiştir çok üzülürüm
Mihrimahvuslat minikmucizeemaak yarın olur bence bugünden de değerlendirebilirsiniz bişey olmaz bence🙈🤭
Deletedmom_85 minikmucizeemaak akşam veyahut yarın olur diye düşünüyorum. Test bolsa elinde yap ne zararı gelir ki
tucemsi minikmucizeemaak canim bugünü değerlendir zaten yumurta belli bir süre canlılığını koruyor ya o yüzden kaçırmamış olursun benim de böyle iki gündür belki bir tık daha silik ama senin yakındır kuzum:)
minikmucizeemaak Mihrimahvuslat Bugün de değerlendirip değerlendirmemek arasında kaldım. Az sonra folikasit için doktora gideceğim alttan muayene etmesini rica edeceğim devlet olduğu için eder mi bilmiyorum ama bakalım