himne_ Bana da bir kaç güne olacakmış gibi geldi:) Bu sefer bir ara olan koyudan daha belirgin pik değil ama yakınmış gibi geldi. İnşAllah pik be çatlama görürüm ve bebişim tutunur ❤️🤲🏻 Sağlıkla bidahaki ay gebelik testinde de böyle çizikleri görürüm❤️🤲🏻 Peki önerdiğiniz bir şey var mı? Ayaklarımı hiç kaldırmazdım onu deneyeceğim başka bir şey var mı