Fahin
Sleepy kesinlikle pişmanlık çnkü eski kalitesi yok aldım hepsi elimde kaldı . Bantları tutmuyor , sızdırıyor çişte bile kötü bir koku veriyor
3 ay prima kullandım aşırı memnunum ama pahalı , şimdi gündüzleri canbebe geceleri prima kullanıyorum canbebe den de aşırı memnunum ğrimaya yakın kaliteli bir bez muadili yani tercih edebilirsiniz