İlk bebeğimde başından beri baby turco kullandık şimdi 15 aylık artık ek gıdadan mı çok işediğinden mi 3-4 güne bir bazen dışına çıkıyor ama hiç
Pişik yapmadı şimdi ikinciye hamileyim baby tırco da pahalandı a101 markasının bezini kullanmayı düşünüyorum bez değişikliği yapmak istemediğimden başında ne kullanırsan onu kullanmaya devam edeceğim