Merhaba bende de kan uyuşmazlığı var devlete Zeynep kamile gidiyorum 6 haftalıkken kanamam olmuştu hemen kan uyuşması iğnemi yaptılar öncesine kan verdim ordan onayladılar kan uyuşmazlığı var diye acil yerine geçtim iğnem geldi vuruldum kuruş para ödemedim şimdi 28 haftada yapılıcak zor değil devlet her şekilde yapıyor ilk önce kanda bakıyor sonra acil yerine yönlendiyor iğne buz içi çantada geliyor o kadar reçete parası bile alınmadı benden