Merhabalar size birşey sormak istiyorum kan uyuşmazlığı ignesi olan var mı ? Yada daha olucak olan ? Benim kan uyuşmazlığım var 7 ci ayimda olmam gerekicek fakat aklıma şöyle birşey takilde özelde bu iğne ücreti fiyatı ne kadardir veya iğneyi yapınca ücret alınıyor mu ? Bu iğneyi olan varsa lütfen yazsın veya ücretten haberi olan . Benim ilk gebeliğim olduğu için pek bilgim yok bu iğneyle ilgili