Mihrimahvuslat ben iki aydır laboquick marka kullanıyorum canım burada kullanıp memnun kalan, o ay hamile kaldığını yazan kişileri okumuştum öyle tercih ettim. iki aydır da tam akıntımın başladığı gün pozitifi gördüm testlerin içinden de hiç bozuk çıkmadı trendyoldan almıştım. Yani genel olarak memnunum ama sanırım çatlamam geç oluyor çünkü 3 4 gün pozitif görüyorum iki aydır. Testle alakalı bir sorun olduğunu düşünmüyorum ama bir gebenin günlüğünü de çok övenleri gördüm belki bu ay da gebelik oluşmazsa oradan temin ederim bitti çünkü testlerim