Ftmablmr Ravzam hiç kullanmadım canım açıkcası bir sıkıntı da oluşmadı bebeğim ve ben sağlıklıyız elhamdulillah 😊 Dr ların görüşü farklı olabiliyor
Ekksl Gebelikte tiroid cok önemli kızlar atlamayın. Normalde gebe degilken 5e kadar normal bir deger fakat hamilelikte 2,5 altına düşmesi isteniyor. Bebekte zeka geriliği yapıyor. Bende de 3,5 çıktı ilaç kullanıyorum şuan
Pcdshn Doğum doktorunuz değil, dahiliyeye gidin mutlaka verecektir. Kullanmak zorundasınız, bebeğin gelişimi için çok önemli.. Allah korusun.
Guloo68 Susam Canım ben ilk devlette yaptrdm tahlilleri doktor yüksek dahiliye doktoruna git demedi aynı gün ozele gittim özeldeki doktor baktı yüksek çıkmış dahiliye doktoruna git ilac tedavisine baslatsn yazdığım kağıdı göster doktora dedi ben hem devlete giden hem özele giden biriyim baska devletteki doktor değerlerim yüksek olmasına rağmen bisey demiyo doktordan doktora değişiyo çocukta zeka geriliği yapyomus erken doğum ve tansiyon düşüklüğü yapyomus
uras Guloo68 bende iki ay önce bebegin kalbi durduğu için kürtaj oldum ve nedenini araştırmak için kadın dogum doktorum kandan genetik testler yaptı ve 4.55 çıkmış tsh yüksek dedi ve dahiliye doktoruna yonlendirdi gittim ve 3.5 cikti değer normal dedi ilac vermedi gebelik olunca gelmemi söyledi.biź zaten düşünüyoruz o yüzden zaten kadın dogumcum yonlendirdi anlamadım artık perşembe randevuda soylicem druma olmadı ozele gidecem kafam karıştı yani arastirmalarima göre benim ilac kullanmam gerek gebelik öncesi de degerim 2 olmali
Guloo68 uras Evet canım bizimde bi tanıdığın bebeğinin kalbi bu yüzden durmuş rabbim korusun herkesin yavrusunu
Guloo68 uras Benim doktorum 3.57 seninki aslında hamile olmayan bayan icin normal ama senin icin diğer hamileler için bu değer normal değil dedi sanada galiba o yüzden ilac vermediler
uras Guloo68 evet normal dedi artik gebelik olursa hemen gidecem doktor da öyle dedi gebe kalınca gel hemen dedi.hayırlısı artık ya benim ilk gebeligimde herşey normaldi sağlıklı rahat bir gebelik yaşamıştım bunda böyle olunca nedenler niye ler bitmiyor kafamda Allah kimseye yasatmasin sağlıkla bebeginizr kavusun ins sizde
ybulut Benimde troid hormanlarimin degerleri fazla cikti doktorum ilac verdi degerler dusmeyince dozunu arttirsi. Her sabah ac karnina 50 mg aliyorum . ilacimin ismi levotiron. Kullanmaz isim bebegim doguston zeka gelisimi olmadani dunyaya gelir dedi. O nedenle zorunlu sekilde kullaniyorum
Esa Ben kullanmıyorum canım zaten tiroidlerde bi sıkıntı yoksa kullanılmaz her hamilelikte kullanılan bişey değil yani
Merve_byk Susam canım bana vermedi normal hamilelik için dedi ara ara kontrol ettirmeliymişim 3ayda bakılda yeter dedi.Bebde hipertroid var
ZbeydeCandanMlk Susam canm benim de troidim var benim normal ev doktorum verdi ilk hamile olduğumu öğrendiğimde 50 mg iki gün kulllandm çok kötü oldum dozu fazla gelmş dedi şimdi kand Doğum doktoruma gdyorm hala vermedi bekletiyor bende endişeliyim bakalım önümüzdeki ay sorcam bekle dedi sadce
Nurarslan Susam bende ilac kullanma korkusu var galiba cocuklarimada kendimede ilac kullanamiyorum.suan 3.bebegim 23haftalik hamileyim ne folikasit ne tiroit hicbir hap kullanmadim💕
Ravzam Nurarslan en güzeli derdim ama kullanmayinca suçluluk duygusu oluşuyor insanda acaba kullansaydim dmmk için kullaniyoruz😑