Alev_uraz Susam benim 4,3 çıktı ilk hamile kaldığım zaman doktorum zeka geriliği ve cücelik sendromu olabilir diyerek direk endokrin bölümüne yönlendirdi ilk başta 50 mg kullandım geçtiğimiz ay 75 mg a geçtim euthyrox 🙄
Ravzam Nurarslan en güzeli derdim ama kullanmayinca suçluluk duygusu oluşuyor insanda acaba kullansaydim dmmk için kullaniyoruz😑