Benım degerlerım 3,5 du hep kadın dogumcum bi sonrakı ay tekrr bakalm degerıne dedı cok onemsemedi .Genetık oldugu ıcın ben endokrın bolumune gittim iyot eksıklıgı ıcın vıtamın ve 25mg hap verdı .bebegın gelişimi için degıl daha cok düşük riski için ilaç verıyoruz dedı