_Daydreamer_89 Biraz zorlanmışsınız ama eminim ki bebişlerinizle vakit geçirince hafiflemiştir ağrılarınız. ☺️Rabbim size bağışlasın yavrularınızı inşallah. 🤲🏻Benim de 2 buçuk yıldır bebeğim olmuyor. Hep ikiz hayali kuruyorum, bir kız bir erkek. 🙈Belki çok zorlanıcam ama bilmiyorum öyle istiyorum. ☺️Annem kendi ikiz, ikiz kardeşlerim doğmuş(biri vefat etti). Dayımın öyle iki defa ikiz çocukları oldu. Yani genetik faktör varsa şansım var gibi. ☺️