Bhrakdnz Allah razı olsun çok teşekkür ederim 🥰🙈 tansiyonum yok gebelik şekerim sınırda çıktı çok fazla meyve ve mısır tüketiyordum son ay diyete girdim ölçüm aletiyle her gün bakıyodum doktor korkuttu yok erken doğarlar yok hasta olurlar hiçte bişey olmadı hamdolsun sadece mısır ve meyveyi abartmamak lazımmış🙈