Nazarfirat
Nazarfirat canım doktorum bana da yazdı bunu sonra eşimin iş yerinden bir abi bunu kullanmayın çocuk için çok zararlı otizm yapıyor demiş sonra ben de sağlık ocağına vitamin yazdırmaya gittiğimde sordum aile hekimine ben önermiyorum kullanmayı durdur dedi 12 haftalıkken gitmiştim şuan 29+4 deyim kullanmıyorum o zamandan beri bide devlet karşılamıyor doktorlar bundan yazdığı kadar pirim alıyor diye düşündüm hatta.