catandgirlmom Nazarfirat bunu kullanmıyorum ama 13. Haftamdan beri muadili sayılabilecek mom vital dha kullanıyorum.. 30 hafta olduk doktorum doğumdan sonra bile 6 hafta kullanacaksın dedi 🙃
tosimosi Nazarfirat ilk zamanlar kullandığımda tam bulantı zamanlarına denk gelmişti çok kokuyordu bana Ama akşam yatmadan önce alıyordum direkt yatıyordum sonra o zaman sıkıntı olmadı çok şükür
Havvaca goker16 tabiki prim alamıyo o şekilde zaten devlet hastanesi Dr lari daha çok prim alıyor ilaçlardan
Mommy61 Nazarfirat kullandım, doktorum riskli gebelik uzmanı prof., şu an en iyi takviye bu dedi doğurcam hala kullanıyorum
DnzTnr Nazarfirat hamile kalmadan önce verdi doktorum hamile kalınca başka bı vitamine geçtim. Kakaolu kahveli gibi bı tadı vardı hoşuma gitmişti doktor değiş demese degismezdim