Ben kullanıyorum 11+2 yim demir ve d vitaminine de başladım ama bunu da kullanmaya devam edeceğiz daha dedi doktorum. İçinde gerekli tüm vitaminleri ve alman gereken folik asit oranı da var. Bağışıklığının da düşmesini engelliyor bu dönemde. Bazı folik asitlerde sadece folik asit oluyor ama b12, omega 3 vb bazı vitaminlere de ihtiyacımız var gebelik döneminde. Doktorun önerdi ise için rahat kullanabilirsin. 💜