Mintirikannesi Allah razı olsun. Evet ilk doğumumda da kullanmıştım. 39+6 da ıslayıp dualarını okuyup 40+0 kontrolünde içip gitmiştim , 4,5 cm açıklık çıkmıştı. 3 saatte de prensesimi kucağıma aldım🥰
İkinci doğumumda ise 39+5 te sancısız 3 cm açıklık vardı. Akşamına ıslayıp dualarını okuyup bıraktım 39+6 da sabah içtim ve öğleden sonra kontrole geldim açıklık 6 cm olmuştu.hemen yine içtim , sonra hastaneye geçip lavman ve yarım saat yürüyüş sonrasında tam açıklık oldu ve doğuma girdim.. yani bu doğumumda 1 saat içerisinde tam açıklık ve doğum gerçekleşti🌸☺️ Rabbim kimseyi darda bırakmasın İnşaAllah ☺️
Açıkçası inanç meselesi ama ben bu otun duaların vesilesiyle yardım ettiğine inanıyorum..🌸