HilalErel RabiaMm allaha şükür doğumum güzeldi fakat ebe kesik fazla attı gibimi geldi 10 cm açıklıkla hastaneye gittim çünkü
HilalErel G_Ulzeki ben 4 5 gün önceden koydum telefondan dualar açtım rabbim benim elim değil fadime anamızın şafi ismiyle şifa ver diye niyet ettim Meryem süresi nas ayetel kursi felak falan açtım
MyLittleMiraclee HilalErel Merhaba siz doğum yaptınızmı? Ben 40+3 oldum, salı ve çarşamba nişanım geldi ama açılmam yok, ağrılarım gelip gidiyor. Meryem ana otunu yapsammı bende acaba? Pazartesiye kadar gelmesse sezeryan olucam.
RabiaMm MyLittleMiraclee bence yapın otu. Ben iki doğumda da çok faydası olduğunu düşünüyorum. Otu bir kaba ıslayın, Meryem suresi felak nas ayetel kürsi Yasin okuyun ve her gün besmele ile için . Bunun yanı sıra çömelme hareketini sık yapın faydasını İnşaAllah görürsünüz🤲🏻
HilalErel MyLittleMiraclee doğum yaptım 21 inde inanarak yap derim sancım vardı gece 1 de gittim açılmam 1 2 cm gibiymiş suni verceklerdi imza atıp çıktık eve geldik 1 saat sonra ağrıdan tekrar hastaneye gittik 10 cm açıklık vardı 1 saatte açılmam olmuş 40 dakikada doğumum gerçekleşti yani Allah ıma şükür çok güzel Bi doğumum oldu inşallah benimki gibi geçer diyorum sadece çok dikişim oldu oturup kalkmakda çok zorlanıyorum
MyLittleMiraclee HilalErel Ne güzel çok hızlı açılmış, bende doktordan geliyorum açılmam yok yine bebek baya yukarıda , aşağı insin diye çekti biraz ama pazartesiye sezeryan randevusu yaptık.Böyle suni veremem dedi.
HilalErel MyLittleMiraclee benim ki kanaldaydı o yüzden ne desem bilemiyorum sen koy inanarak belki olur nasipte öte yer yoktur