HilalErel ben arkadaşımın doğumunda yanındaydım. Sancısı başladığı an suya koyduk. Meryem suresi, ayetel kürsi, naz -felak okuduk. Ot açıldıkça arkadaşımın da açılması oldu. Ama o suyundan içmemişti. Dooum sonrası sudan çıkarttık bitkiyi. Kenarda o toplandıkça rahminin de toplandığını kendinden sonra duymuştum. Bende şimdi aldım kendime. Deneyeceğim inşallah 🙏