mnli yagmur50 hacı şerif markasının kendi internet sitesi var çikolatasının tadı çok güzel fiyatı da uygun bakabilirsiniz
Allahkahretmesin1 yagmur50 yani maliyeti biraz fazla olabilir tam bilmiyorum fiyat almadım henüz ama en azından tadına bakarak alırım sonradan bir sürpriz ile karşılaşmak istemiyorum hatta fazla fazla yaptırıp kendim de yerim diye düşünüyorum 😂😂😂
yagmur50 Bircandeniz ben 100 tane düşünüyorum eşim daha fazla yaptır diyor çünkü eve getircez bebeği görmeye gelenlere de dağıtırız birde malum 2 tane alanda olur🙄 az olmasında çok olsun
Bircandeniz yagmur50 herkesede ikram edemem yani belki adam bebek görmeye 2 ay 3 ay sonra gelecek zaten ben yerim o zamana kadar:)
edb06 yagmur50 çiçek sepetinde yaptirdim. 100 çikolata 329 lira ve çok memnun kaldım. Çikolatası çok iyi
edb06 yagmur50 melodinin sitesine baktım 50 tanesi 400 liraydı. Marka olarak pelit yazıyordu açıklamada. Tadı da çok iyi
Madameatalay yagmur50 yani böyle harika lezzetli diyemicem ama güzel kendi firmaları yapıyormuş sütlü madlen çikolataları. Tadımlık hediyelik ideal yani :)
tugcee0 SiriusA bende ordan sipariş verdim kargoda şuna memnun kaldınız mı acaba ben çok tereddüt ettim sipariş verirken