Ben dökme cikolata sayfasından yaptırdım biraz kargoyla uğraştırdılar beniii yok ürünleri verdik dediler kargoya ama kargoda sorun yaşadım. Ürünler gelmediii . sonra tekrar ürün hazırlandı çarşamba günü kargoya verdiler Dün geldii. Çikolatasının tadını sorarsan gayet güzeldiii beğendimmm ama dediğim gibi ben böyle sorun yaşadım .Cıkolata deposunu da cok duydum evet benimde tanıdığım yaptırmıştı tadını pek beğenmemiştim.🤷🏻♀️