yagmur50 ben yapıyorum canım ama böyle çok süslü birsey olmasın dersen kendin yapman daha karlı olur senin için beğendiğin çikolatadan yarım.kg alsan 40-50 tane oluyor etiketciden de kendi istediğin gibi bir etiket çıkartıp üstüne yapıştırırım evde sunumluklarindna birine koyabilirsin ama yok kutusu olsun daha süslü olsun dersen @renklihobidukkani.55 instg hesabından beğendiğin modeli gönderirsen yardımcı olabilirim🥰