Esrazoan Yagmurerol bende öyleydim canım ilk zamanlar kilo almamıştım son haftalarda iştahım tavan yaptı 😑😩
Yagmurerol Esrazoan ne zaman kilo almaya basladin gobegin ne zaman cikti? 🙂 soru yagmuruna tuttum seni🙈🤣
Lilaalya Yagmurerol bilmiyorum ama bu gidişle son aylar kilo alırsam alırım yoksa bulantılar aldırmıyor
Yagmurerol Lilaalya benimde 13 haftaya kadar yogun bulanti ve kusmam oldu suan 15.haftamdayim sabah bulantilarim haricinde gun icinde daha iyiyim toparlaniyorum
Esrazoan Yagmurerol 7.aydan sonra bi anda kilo almaya başladım canım ben göbeğimde o aralar fazlalaştı 😋 ondan önce çok çıkmamıştı bile az kilo alırım sanmıştım ama maalesef 😩
Fulyafulya Lilaalya bence de ☺️ Ama gidiyor hızlı bir şekilde sadece göbeğin toplaması uzun sürebiliyor.
Yagmurerol Lilaalya banada vermisti ama ben kullanmadim ya bi sekilde atlatiliyor bence zamanla, tabi bunyeyle de alakali
Mantarkaya 61.5 ile hamile kaldım. Şu 66.6 kiloyum 😕 Kilolar aldı başını gidiyor. Bundan sonra dikkat etmem gerek.
Emine122 65 ile hamile kaldm 83 ile dogum yaptim bugum tam 40 gun oldu dogum yapali aylik 2 kilo şeklinde gidiyordm 7.ayda 1 ayda 5 kilo birden aldm yıkıldm resmen ama gitmeye basladi kilolar sezaryan dogum yaptim 70 kiloya dustm 5 kilo fazlam kaldi hedef 55 60 arasi