Lilaalya benim gibi sağlıklı beslenip öğünlerini atlamazsan,bir de porsiyonlarını abartmazsan neden olmasın.ben kilo yapan,katkı maddeli hiçbir şey tüketmedim zorunlu haller dışında.faydasını da gördüm.hamileliğim boyunca tek bir kere ödemim bile olmadı,sürekli yatmama rağmen.