Yagmurerol Esrazoan boyunuz nasil? Ben 1.60ım da acaba ben de 70 olursam nasil gozukurum diye merak ediyorum🤣
Esrazoan Yagmurerol 1.65 falan boyum kimse o kadar kilo aldığıma inanmıyor 😂 sadece göbüş büyüdü benim
SerSel Lilaalya İlk 3 ay kusma olmadı Allahtan ama bulantı oldu sürekli ve herşeyden tiksindim😞Resmen aç dolaştım 3 ay😊
Yagmurerol Lilaalya bende oyle dusunuyorum kendim icin yani sisko mu gorunucem yoksa normal sadece gobegi olan bir hamile mi onu merak ediyorum cok
Lilaalya Yagmurerol bilmiyorum ama bu gidişle son aylar kilo alırsam alırım yoksa bulantılar aldırmıyor
Seymavolkan Bende 73 kiloyla hamile kaldım şuan 13 haftalığız ve 69-70 arasıyım. İşin ilginç yanı hiç bi şekilde mide bulantısı ve kusma yaşamadım çok şükür 😅 umarım çok kilo almadan hayırlı sağlıklı evlatlar doğururuz hepimiz de 💞
Yagmurerol Esrazoan ben normalde 59 la hamile kalmistim ama kustugum icin 57 ye dustum. 15 haftalik hamileyim henuz kilo almadim 🙂 daha yeni yeni kendine geliyor istahim
Esrazoan Yagmurerol bende öyleydim canım ilk zamanlar kilo almamıştım son haftalarda iştahım tavan yaptı 😑😩