Selamlar baya baya üşenmedim tüm yazılanları okudum hayretler içinde kaldım. Yaratan hepimizi farklı fıtratlarda yaratmış robot değiliz hepimiz aynı özellikte olalım. En basit örneği kimisi tahlil için kan aldırır kolu mosmor olur kimisinde acı bile olmaz. Her insan her anne her bebek ve her doğum özeldir. Sezaryen doğuma karşı önyargılı olunmasını ve bunu tecrübeli tecrübesiz herkese aktarılmasını doğru bulmuyorum. Özellikle moyivasyona ihtiyacı olan tedirgin olan doğumu yakın bi anne adayına aktarılması hiç doğru değil. Sezaryende zorluk yaşayan kişi bünyesi sebebiyle bebesi sebebiyle doktoru sebebiyle vb zorluk yaşamış olabilir. Bunu genelleme yapıp her sezaryen olan ayağa kalkamaz çok zor aman aman gibi yorumlamayın hanımlar. Kendimden de örnek vermek isterim ben ilk hamileliğimde hamilelikten habersizken yani daha çok yeniydi testlerde çıkmadı, o haldeyken kalp ameliyatı oldum. 9 ay sonrada sezaryen oldum. Benim durumum tabi biraz farklı ama 9 ay ara iki ameliyat olmasına rağmen çok ciddi zorluklar çekmedim iyileşme aşamasında. Post sahibi hanımefendi lütfen sizde motive etmek amacı dışına çıkanlara kulak asmayın. İlk başta dediğim gibi her anne her bebek her doğum kendine özeldir. Panik konusunda biliyorsunuz ki artık tıbben hastaneler hekimler gelişmiş durumda olası bir panik atak durumu olursa doğum anında sizi bebeği hiç strese sokmadan çok güzel bir şekilde müdahale ediyorlar merak etmeyin. Sakinleştirici ilaçlar motive edici konuşmalarla sizi gayet güzel hafifletiyorlar. En son olacak çözüm genel anestezi uygulayıp devam ediyorlar. Size tavsiyem olumsuzluklara kulak asmayın kendi kendinizi motive edin bebeğinizi hayal edin kokusunu saçlarını parmaklarını ayaklarını düşünün minicik minicik ❤️ korkmayın doğum anında Allah anneye çokta güzel bi cesaret nasip ediyor. Siz tahminimce güçlü bir kadınsınız zayıf bi kadın olsanız hiç tanımadığınız insanlara korkunuzdan bahsetmez gizlerdiniz. Ama buraya endişenizi yazabildiğinize göre güçlü bi annesiniz. Doğum anınızda da sürekli bunu tekrarlayın ben güçlü bir kadınım aslanlar gibi doğumum olacak ve bebeğime kavuşacağım deyin. Benimde şuan 35+6 nasipse 19 günüm kaldı. Allah hepimize kolaylıklar nasip etsin sağlıkla huzurla kavuşalım yavrularımıza. Unutmayın her anne her doğum kendine özeldir ❤️😉