@AdinsMom aynıyız şu anda. Bende henüz gün almadım ama kız bebek çok beklemez diyolar. Yani 1,5 Ay falan kaldı sanırım bilemiyorum. Az kaldıkça bastı bi korku telaş bana. Çocuk için kendim için hazırlıkları bile doğru dürüst tamamlayamiyorum.😔 hem de bi an önce kavuşmak istiyorum. Korkumuz bi gun geride kalicak ve herseyi atlatip yavrumuza kavuscaz hepimiz ınsallah 🩶