Nurcangulpideci Bilemiyorum en başından beri böyleydi aslında ama sanırım eşimde doğuma girecek benimle onun rahatlığı var üzerimde ve doktorumla güzel bir enerji yakaladık. Bir de düşünce yapısı olarak şunu uygulama taraftarıyım şuandan başlayıp stres yaparsam kolay geçeceği varsa da geçmez, ama rahat ve sakin kalırsam şuanı güzel geçirmiş olurum o zaman da eğer zor geçerse o an yaşanıcak ve bitecek ne kadar zor olabilir ki diye yatıştırıyorum kendimi.