Yesraan Nhlhmz11 Rabb’im hakkında onu Uygun görmüş kuzum bebiş iyi olsunda ikiside doğum şekli aslında bir şekilde doğucaklar.🥰🖤😊🍫
Emel_dmn Yesraan sabah sezeryana gireceğim ama 2.30 da suyum geldi hastaneye geldim hemen şimdi bekliyorum sabah olmasını 37+6 çok panikledim 😰😰
Emel_dmn Yesraan ilk doğum mu. Olacak Benm hem suyum hem nişanım geldi ama sezeryan olacağı için hemen koştum hastaneye
Mel378 Yesraan ben 38+3 pazartesi nişanım geldi ara ara gelen yalancı sancılar dışında bişey yok beklemedeyim 🤦🏻♀️
Mel378 Yesraan benimde öyleydi çatı muayenesinin akşamı oldu baya heyecanlandım ama gelen giden yok 🥲
minikmucizemm38 Yesraan kuzu dün sabah bendede öyle olmuştu doktor gittim sıfır açılma ve düzensiz sancı çıktı geri geldim eve.40+2 yim ve doktor 41e kadar yolu var dedi🙄nişan gelmesi hemen doğum olacağı anlamına gelmşyor yani
Ayssseee Mel378 çatı muayenesinden sonra benim de iki gün kanamam lekelenmem oldu, doktor muayeneden sonra normal korkma takip et demişti. Nişan olsa da anlayamazdım sanırım :( bir haftayı da geçti zaten nişan değilmiş demek ki dedim
Yesraan Mel378 hala geliyor cabim ama çatı muayeneside yaptı ondanda olabilir demi hafif kanli sümüksu akıntı
Mel378 Ayssseee aynen benimde ertesi gün lekelenme devam etti ama nişandan sonra 1-2hafta bile sürebilirmiş bence nişandı çok bariz bidaha böylesi gelmez 😂