Yesraan aminnnn🙏 sancım vardı zaten ama acilmam bir cm di 36 haftayken, sonra nişan geldi biraz biraz , sonra 37+1 de kontrole gittim kese delinmiş su akiyordu . Doktor beklersek tehlike dedi ama istersen suni sancı da deneyebiliriz ama boşuna olur dedi . Bir cm acilmayla saçma olurdu suni. Bende sezeryana girdim aynı gün 🙃