Aylinclkk Yesraan bende 38+1 bebim bebiş ters dönmüyor asla doktorumda asla sezeryana almıyor 39 u bitirelim diyor valla sancı mancı hiç bişey de yok olsada doğursam diyorum artık hergün😅🤦🏻♀️
minikmucizemm38 Yesraan kuzu dün sabah bendede öyle olmuştu doktor gittim sıfır açılma ve düzensiz sancı çıktı geri geldim eve.40+2 yim ve doktor 41e kadar yolu var dedi🙄nişan gelmesi hemen doğum olacağı anlamına gelmşyor yani
Yesraan minikmucizemm38 peki ara ara geldimi canım nişanın benim geldi öyle yani ara arada hafiften geliyor birde çatı muayenesi oldum.
Esmeral gizem3435 ben de o tarihe gün aldım. 38+5 oluyoruz tabi umarım o tarihe Kadar acele etmez prensesim :) şuan 37+0
gizem3435 Esmeral ne güzel. Biz o tarihte 38+1 oluyoruz ben de acaba erken mi ya küveze girerse diye korkuyorum 🤦♀️ ama tarih olarak da o tarihe içim ısındı.
Sinem011 Hatice-26 benimde öyle doktor normal doğum yapamazsın dedi 4 dün uzerinde olursa normal doğum yapmiyorlarmis
Sinem011 aysgldlrl67 Hatice-26 inşallah saglikla kucağımıza alırız maşallah bebeğinize size böyle birşey dedimi doktor
Hatice-26 Sinem011 Aminn hepimiz sağlıkla kucağımıza alırız inşallah 🙏🏻 Şuan için bir şey demedi. Herhangi bir açıklık vs de yok nasıl olacak bende merakla bekliyorum
Seyma65 Yesraan nts de sürekli sancım çıkıyor 98 lere kadar ama normal doğum yapamıyorum kilosu 4 üzeri olduğu için sezaryen günü aldık ama beklemeyecek gibi
gizem3435 Esmeral kilosu normal gidiyor ama bilemiyorum tabiki doktorumuzla değerlendiririz bunu. Ama doğum sonrasını o da bilemez ciğerleri pek kiloyla alakalı olmadığı için..
Yesraan Sacmalama_engiinn bende kanlı akıntı Nisan sanırım hafif geldi çatı muayenesinden sonra yine geldi