hayalperest2310 Yesraan yürümezsem bu kızın geleceği yok hiçbir belirtim yok 34 ten beri de yapıyorum 😂😂inada inat
Kapla Yesraan 40.haftama girdim kontrole gidicem muhtemelen suni vericekler baş çapı ve kilosundan uzatıcaklarını düşünmüyorum
Yesraan Kapla inşallah hakkında hayırlısı olsun canım bir şekilde cikicak bebekler bir an sancin gelirde inşallah suni almasın
Elifeysu Kapla baş çapı ne kadar acaba ? Benim de bebeğimin baş çapı ve kilosu büyük. Normal doğumu bekliyoruz 38+6 olduk
Sevgiarslan Yamurer ilk gebeliğimde yalancı sancılar daha farkıydı bunda her sancı da doğurucam sanıyorum çok yakıyor canımı 🫤
Yenidenanne2 Yesraan 36+5 kasık bel karın ara ara baya ağrıyor nst de de sancılarım çıkıyor biraz biraz ama kanala inmemiş daha doktor bir anda inebilir dedi hayırlısı bakalım
Hel 38+1 Her tuvalette acaba suyum mu her sancıda ay acaba doğuruyor muyum diyorum 🤭 gün geçtikçe sancılar artıyor ama balık burcu olmaz heralde artık.
Onurs_mommy Ben de 38+0 oldum ne sanci ne suyum ne belirti hicbisey yok🤷♀️ Haftaya persembe sezeryan olucam Allahin izniyle🤲🏻
birkedibirbebekannesi An itibariyle 38+5iz ama doğuma dair hiçbir belirti yok. Ben artık 39dan sonrayı göze aldım öyle bekliyorum, bu hafta bişey olacağı yok 😅
Yesraan birkedibirbebekannesi benim nefesim kesiliyor ara ara ağrı oluyor geceler haram valla uykusuzluk yatakda zor dönüyorum eşim diyor acayip sesler çıkarıyorsun diyo 🥰🥰😂😂😂
Nhlhmz11 Yesraan normalde 39+1 olacaktık ama kızım sabırsız olduğu için 37+1 de geldi dünyaya 😇 şuan 15 gunluguz 🤗
Yesraan Nhlhmz11 oyyy maşallah fıstığı darısı bize inşallah sancinmi geldi kuzumm bir an dikişin oldumu