umena Yesraan bu gece 37+3 oluyoruz bakalım 🫶 ne zaman gelecek minik kuş Balık Burcu mu Koç Burcu mu olcak ahdjd
Sevgiarslan Yamurer ilk gebeliğimde yalancı sancılar daha farkıydı bunda her sancı da doğurucam sanıyorum çok yakıyor canımı 🫤
hayalperest2310 Yesraan 38+4 beklemedeyim belirti yok hiç aksine diinçleştim sanki 😂😂😂eskiden iki adım atardım yorulurdum bugün iki saat yürüdüm duş aldım tık yok😂😂
Hanife2109 38+6 olacağım saat 12 den sonra sancı ağrı var normal doğum olarak ilerliyoruz bakalım ne zaman gelecek paşam