Yarendemir_q edaizmm birkaç yorum okudum ama rahim ağzından spermler verildiği için yazıyordu aşılamadan önce bir şeyim yoktu senin çatlatma iğnesinden sonra belirtin oldu mu?
edaizmm Yarendemir_q çatlatma iğnesinden sonra yumurtalığımda bikaç kramp olmuştu sadece öyle pek ağrı fln olmadı. Ama burada sadece sperm veriliyor normal ilişkiye bnzetiliyor ya niye acaba sonrası böyle ağrılar oluyor
Birfzt Bende salı günü aşılama oldum. Agrilarim bugun gecti cok uzun surdu anlayamadim bende bir tek bende agri oldu sanmıştım
edaizmm Birfzt demekki olabiliyormuş ilk deneyimimiz olunca insan da bilemiyor. İlk gün spermin yıkanmasında kullanılan maddelerden dolayı olduğunu duymuştum. Hastanedeyken başlamıştı hemşire de şuan çok normal demişti ama değişsede üç gümdür devam ediyor
edaizmm Kardelen13 ilk gün adet sancısı gibi oluyor diye duymuştum hep ana bnde üç gün süreceğini düşünmemiştim
Birfzt edaizmm birde evde kendimi dinlediğimde daha cok agrim oluyor bugun ise gittim kafam dağıldı belki de o yuzden cok hissetmedim ama ilk 3 gün zordu🤭
Birfzt Bana bir de doktor hayatına devam edebilirsin dedi aşilamadan sonra ki gün işe gitmeye kalktim hemde otobusle sonra geri dönmek zorunda kaldım ağrıdan 🥺
edaizmm Birfzt bende üç gündür raporluyum. Zaten diyorum iyiki üç gün almışım cumaya geçer diye düşünüyordum ama mesela şuan bile öyle bir sancım var ki
Birfzt edaizmm benim ki gecti insallah senin ağrılardan hemencik geçer☺ vee ınsallah güzel sonuçlar aliriz hepimiz🤗
Yarendemir_q Kızlar bugün çok mutsuzum. Yani tükenmiş gibiyim. Olmayacağını düşünüyorum moralimi yüksek tutamıyorum. İlaçların etkisi falan olabilir mi anlayamadım çok halsizim :(
edaizmm Yarendemir_q bende günlerdir böyleyim zaten üstüne sistit yetmedi grip oldum muhtemelen bağışıklığım zayflaynca. Öksürük fln da çok var bide üstüne kasık ağrıları her an adet olacakmışım gibi
edaizmm Yarendemir_q buarada ilaç ne kullanıyorsunuz. Ben estrofem ve duphaston kullanıyorum. Birde size aşılama sonrası ilişki denmiş miydi?
Yarendemir_q edaizmm duphaston kullanıyorum evet ilişki serbest. Halsizim çok yAni ne yapacağımı şaşırdım dinleneyim diyorum