Yarendemir_q edaizmm duphaston kullanıyorum evet ilişki serbest. Halsizim çok yAni ne yapacağımı şaşırdım dinleneyim diyorum
edaizmm Yarendemir_q bol bol dinlenmek en iyisi. Bu süreci beklerken stres yaşadık, o gğn için endişelendik derken yorulmuş olabiliriz. En azından elimizden geleni yaptık öyle düşünün, inşallah hayırlısı ile güzel sonuçlar da almak nasip olur
Kardelen13 Bugun 3 günüm aşırı derecede agrım var kızlar ilk gün gibi neden bu kadar agrı oluyor acaba 🥹🥹😩
Yarendemir_q Kardelen13 canım kasıklarıma ara ara benim de ağrı giriyor ama dayanamayacak kadar değil doktoruna sor istersen