edaizmm eşimde sperm sayısı ve hareketlilik düşük çıktı baya bir hatta nasıl iki kez hamile kaldın falan dediler. Sanırım sonradan düşmüş ama baya baya Bayadır ilaç kullanıyor keciboynuzu vs takviyeler de kullandı. Yukseldi ama hala sinir 15 milyonun altında sayı 4 milyonu gördük en son hareket yüzde 10. Asilama da çok başarılı olmaz bu durumda ama bir kere deneyip öyle tüp bebeğe geçmemiz önerildi. Ben her ay yumurtlama yaşarım geçen ay şansıma tuhaf oldu klomen kullandığım halde ters tepti bende. Hic gecikmeyen ben geciktim bide iki gün bakalım yarın ne verecek bana iğne verse bari tek sefer olacağı için en iyi halinde yapalım dedi doktorum