Prnsssena AlininAysesii Doğum için bölgede muayene olmam gerekiyor eşim sabah 6 da gitmiş ancak sıra alabilmiş ve sadede 3 doktor sınırlı sayıda hasta bakıyormuş o yüzden sizi yüzüncü yıla yönlendirdim en azından bi hafta öncesinden arayıp randvu alabilirsiniz dediğim gibi yaparsanız inşallah geldiğinizde sıkıntı yaşamazsınız
AlininAysesii Prnsssena Burda da 2 kadın doğumcu anca var özel hastane yok, eşim sabahtan gidip sıra alıyor, saatlerce beklemek zorunda kalıyoruz 😞 ben bölgeye daha önce gitmiştim epeyce büyük bir hastaneydi, koca hastanede 3 doktor mu varmış, nasıl saçmalık 😞😞
ipktos AlininAysesii Bölge hastanesinde randevu sıkıntısı var diye biliyorum aşırı kalabalıkmış acile gidecektim ben acilden bile giriş için çok bekletiyorlar diye özele gittim randevuyu telefonla da alabilirsiniz istersen bir arayın boşuna o kadar beklememiş olursunuz numarası 182ydi diye hatırlıyorum
Onurkaan AlininAysesii bir de sonucu almak için tekrar gelmeniz gerekecek. Ben yerinizde olsam lokman hekimden randevu alırım. Sonrasında telefonla test sonucumu öğrenirim. Şehir dışından geliceksiniz galiba.
ipktos Serifeokce lokman hekim hayatta derya hanım var çok ilgili detaylı bilgiler veriyor ben çok beğendim ama doğumum burada olmayacağı için rahatım hastane bana çok uzak geliyor
031965 ipktos detaylı ultrason yapıyor mu derya hanım? Ben lokman hekim medicinada kontrollermi yaptırıyorum onlar bizi direkt yüzüncü yıla yönlendirdi
031965 Prnsssena ya ben de diyorum gidicem ama nereye sıra olucam kime ne diycem napıcam iyice kafam karışmıştı. Beş dakika bile sürmüyo filan diyolar özel muayene belki daha iyi olur diye düşündüm dediğiniz gibi yapıcam
Merveee277 031965 kasım Turan çok ilgiliymiş aslında ama ücreti 500 lira sanırım biraz fazla geldi açıkcası
031965 AlininAysesii benim arkadaşım hemşire bölgede personel bile randevu alamıyomuş yani imkansız diyo resmen almak, yüzüncü yıla erkenden giderseniz sıraya girip muayene olursunuz en rahat. ben muayenelerimi lokman hekimde yaptırdığım için tam bilmiyorum ben de haftaya yüzüncü yıla sabah erken gidip detaylı ultrason için bekliycem mecbur. İkili testimi özelde yaptırdım 130 tlydi sonucu da bir hafta sonra aldım.
031965 Merveee277 evet 500 tl bana da çok geldi ve bi kere muayene oldum kendisine 200 tl beş dk muayene oluyosun. Ama detaylı önemli diye mecbur kalırsam gidicem gibi. Gerçi bi arkadaşım normal muayene olmuş 29. Haftasında o zamanda detaylı gibi bakmış ama normal muayene ücreti almış
031965 AlininAysesii yok ücretli değil orası üniversite hastanesi özel muayene olmak istemediğin sürece para vermiyosun
031965 ipktos haftaya benim detaylı ultrasonum ama gittiğinde sorarsan sevinirim yapıyosa eğer bi daha gidebilirim üniversite hastanesinden memnun kalmazsam