AlininAysesii benim arkadaşım hemşire bölgede personel bile randevu alamıyomuş yani imkansız diyo resmen almak, yüzüncü yıla erkenden giderseniz sıraya girip muayene olursunuz en rahat. ben muayenelerimi lokman hekimde yaptırdığım için tam bilmiyorum ben de haftaya yüzüncü yıla sabah erken gidip detaylı ultrason için bekliycem mecbur. İkili testimi özelde yaptırdım 130 tlydi sonucu da bir hafta sonra aldım.