031965 Revannn ne güzel Allah kucağınıza almayı da nasip eder inşallah 🙏🏻 Tam adı nedir doktorun acaba?
Serifeokce 031965 merhaba kasım bey ne kadar ücret alıyor acaba biliyor musunuz benim de detaylya gitmem gerek
Arjin_rojin 031965 kasım Turan’a gittinmi hiç detaylıyı ne kadara yapıyor ben sormadım kampüse gidicem diye
AlininAysesii 031965 Dün geldim Van’a, ama testi yaptırmadım. Birkaç saat önce Lokman hekime gittim muayene oldum, ense kalınlığına baktık sadece 🙂
031965 AlininAysesii ben de yüzüncü yıla gitme diye uyaracaktım 😅 sabah beşte gittik sadece 10 kişi bakıyoruz dediler ve biz 11. Sıradaydık zar zor baktırdık sabah beşte gidip öğlen 2de ancak çıktık. Berbat bi yermiş 😄
aiseerol 031965 merhaba bende gideceğim de doktor bayan mıydı ve ne kadar sürede inceledi. Ayrıca resim verildi mi bilgilendirir misiniz rica etsem 🤗
AlininAysesii 031965 Bu yüzüncü yıl özel miydi? Biz Öner’i üzerine lokman hekime gittik ama doktor tercihim yanlış oldu, değiştireceğim.
031965 aiseerol perinatoloji ilk 10 kişiye bakıyo sonraki 3 kişiye radyolog bakıyo bana radyolog baktı yarım saat filan baktı erkekti ve epey özenli baktı ama maalesef hiç bişey vermiyolar hele bebiş hareketliyse iyicene yüzünü görmek bile zor oluyo 😂
Ebrutlny Serifeokce canım ben de vandayım özel lokman hayat var Gülsüm Feyza çok iyi bide lokman hekimde Ahmet bey var oda çok iyi
AlininAysesii Ebrutlny Gülsüm Feyza’ya sıra bulamadım ben gidince, siz nasıl muayene oluyorsunuz randevu bulup da? 😂
031965 Deletedmom128 gittim ben yüzüncü yıla zor oldu ama göründüm inşallah kolaylaştırırlar bu işleri 😅
Deletedmom128 031965 Van da devlet hastanelerinde yer bulmak çok zor. Özellerde bile saatlerce beklemek zorunda kalıyoruz