Merhabalar geçen ay klomen kullanmıştım 4 yumurtam fazla büyümüş dedi doktor çatlatma iğnesi olmadim o ay dış gebelik geçirdim iğne ile sonlandırıldı. bu ay tekrar klomen kullandım 18 mm tek yumurta oluşmuş çatlatma iğnesi oldum bugün 9. Günüm. Bel ağrısı ve sırt ağrısı çok fazla kasıklarım ağrıyor ama hiç ümidim yok 😭😭😭😭😭 4. Günü iğnenin etkisi devam ediyor mu diye test yapmıştım silik çizgi idi bugün yaptım tamamen negatif