Ben adetimin beşinci günü kullandım günde bi tane olcak şekilde beş gün ilacı kullandıktan sonra ağlayarak hastaneye gittim kasıklarım patlıycsk gibi ağrıyordu doktor çatlama olmuş günleri değerlendir dedi o ay hamile kaldım Şafak 29 inşallah sağlıkla kucağımıza alırım bebeğimi klomenide sakladım😂😂