Esrakckaa @“Minikmucizelere” 4 gun adetimden sonra akinti geldi, ama cok degisikti, cunku adetim normal gelmedi… 16 gun sonra test aldim positiv cikti
NobleMom Minikmucizelere adet olmaya yakın akıntı artar zaten. Bu sadece hamilelikten dolayı olmaz. Halsizlik vs gibi belirtilerde çok genel belirtiler o yüzden bişey diyemiyorum 🤷🏻♀️ benim iki hamileliğimde de sarı akıntım olmuştu. Hatta kimyasal gebeliğimde bile olmuştu. Bide gaz sorunu yaşamıştım başkada hiç bir belirtim olmamıştı. İnşallah en yakın zamanda çift çizgiyi görürsünüz 🌸
Minikmucizelere NobleMom hiç akintim olmazdi sadece yumurtlama zamani olurdu benim o yuzden Cok teşekkür ederim inşallah güzel şeyler olur🙏
Elfida0606 Minikmucizelere benimde aynı şuan yaşadıklarım ama adetime daha var 2 hafta kadar bende haftaya ama bi test yapmayı düşünüyorum
Minikmucizelere Elfida0606 yumurtlamam ne zaman benim yumurtlama adetten bi hafta sonra falan oluyo o zaman oldu bi akıntı şimdi adete yakin olunca bilemedim niye oldu
Elfida0606 Minikmucizelere bazen adete yakında olabiliyor diye biliyorum canım kendim geçen ay yaşadım
Elfida0606 Minikmucizelere sen yinede değerlendir canım bu günü haftaya yaparsın testi de ne olur ne olmaz bence
mandalina-12 Minikmucizelere gebe olma ihtimalin var canım. Adete yakın genelde sarı akıntı olur. Bende gebe iken akıntım geliyordu bilememiştim halbuki gebeymişim
Minikmucizelere Happymother_girl ay inşallah ya cok teşekkür ederim Kız ben da 21 yaşındayım abla degilim ben 😅sen kaç yaşındasın Adetime bi hafta var varsada cikmaz o yuzden uc gun kala yapicam
Happymother_girl Minikmucizelere anaaa ben senden büyükmüşüm hAhgshshzshhs ben saygı amaçlı abla diyorum herkese bende 23 yaşındayım ama büyük ihtimalle sende gebelik vardır hadi hayırlısııı😍
Happymother_girl Minikmucizelere ki ben adetime 8 gün vardı yaptım silik çizgi çıktı adetim geçti kan verdim hamileydim 7 aylık oldum geç yada erken yumurtlamayla alakalı galiba yaa
Minikmucizelere Happymother_girl ay hadi İnşallah pazartesi yapmak istiyom test ama bakalım pazar da yapabilirim😅
Minikmucizelere Happymother_girl aynn galiba onla alakalı ben genede üç gun kala yapayimda kesin olsun varsa var yoksa yok diye 😅
Seval75 Minikmucizelere Adet belirtileri ve gebelik belirtileri birbirine çok benziyor bende hamile kalmadan hep böyle belirti arardım en önemlisi adet gecikmesi gerçekten insan o zaman daha çok umutlanıyor 💖 Allah’ım bu mübarek günlerde kimsenin kucağını boş koymasın tez vakitte bu güzel haberi al inşallah ❤️
Minikmucizelere Seval75 yok hiç böyle olmuyodu sadece yumurtlama zamanimda böyle oluyo o zamanda az bi kac damla oluyo şimdi gun boyu ara ara olup duruyo ama adetime altı gun var daha varsada cikmaz bide diye uc gun kala test yapicam inşallah pozitif cikar🤲