Minikmucizelere Seval75 yok hiç böyle olmuyodu sadece yumurtlama zamanimda böyle oluyo o zamanda az bi kac damla oluyo şimdi gun boyu ara ara olup duruyo ama adetime altı gun var daha varsada cikmaz bide diye uc gun kala test yapicam inşallah pozitif cikar🤲
Perikiziii Ley2020 canim benim de akintim oldu sari ve ve bazen beyaz bugun test yaptim silik cizgi cikti seninle hemen hemen hep ayni belirtileri yasadik insallah sen de hamilesindir🙏
Ley2020 Perikiziii yaa çok sevindim ♥️ İnşallah o silik çizgi git gide belirginleşir. Benim haftaya cuma adet görmem gerekir. Bazen bir gün erkenden de olabiliyor. Acaba pazartesi salı test yapsam mı 🙈
Perikiziii Ley2020 yapabilirsin canim bence ben bugun kan vermeye gittim silik cizgileri gorunce 21.55 cikti sonucum sendende hayirli haberler aliriz insllah🙏😍
Perikiziii Ley2020 10. Gunu yapmistim cikmamisti canim 12. Gun adetimin 1. Gunuydu gelmeyince yaptim cikti senden de hayirli haberler bekliyorum🙏😍