Sanırım benden yüksek yok hiç :)) öncesini bilmiyorum ama gebeliğimi öğrendiğimde tsh 11 çıkmıştı. Doktorum acil alarm verip hemen ilaç başladı 100mg ile başladık 19. Haftadayım hala 100 ile devam ediyoruz zamanla düştü değerim dozunu ne zaman düşürür bilmiyorum ama şimdilik bir sorun yok hamd olsun.