Sanırım en yüksek benim tsh 20.86 1yildir bebek istiyorduk olmuyordu en son adet olunca doktora gittim hormon tahlili verdim çok yüksek çıktı endokrinoloji doktoruna gorunmemi söyledi levotiron verdi 75mg ama dozunu ayarlamak için ilk hafta çeyrek ikinci hafta yarım sonra ki hafta 4te3 icicem 4.hafta kontrole çağırdı ozaman tahlil yapılıp ilacın dozu belirlenecek bende 1yildir bu yüzden hamile kalamamisim rabbim isteyen herkese nasip etsin çok bekletmesin inşallah sağlıklı evlatlar versin