Seheryvz canım ben bir haftadir gidiyordum ve ne zaman gitsem hep girdim iceri randevu nasil vermediler anlamadım ama iyi ki gitmemişsin evet benim sağlıksız bir gebeligim vardı ama hiçbir gebeye bu sekilde yaklaşması dogru değil açıklama kesinlikle yapmıyor insanin agzina tikiyor konuyu ne dediyse hep baska doktorlara yada buraya yazarak ögrendim ben memnun kalmadım istersen yine git sen kendin gözlemle ama ben tavsiye etmiyorum daha cok tulay yorulmazi duydum hem burda hem bir yakinimdan