superrmomy Seerdaay tülay yorulmaz diye bir doktor varmış orda memnun kalan cok kişi var düşünürsen bir git canim ben suan devlete gidiyorum en azindan guvenilir ama hersey yoluna girerse belki dogum icin farkli bir yere devam edebilirim
Seerdaay Ben bugün Sefaköy Medipol’de Deniz Kalkan’a gittim.Mayıs ayında bir düşüğüm oldu, tekrar hamile kalmadan kontrole gitmek istedim.Smear testi,alttan muayne ve ultrason yaptı.Bazı kan tahlilleri istedi ve folik asit başladı.Gercekten çok ilgili,güleryüzlüydü,çok memnun kaldım.Hamile oldugumda da kendisiyle devam etmek isterim:)