Anneyimm canım benim bir yakinimda ona gitmis evi yakin diye peline bir kere gittim birdaha kapısından geçmedim diyor banada tulay hanimi o önerdi tulay yorulmaz demi belki yer vardi vermediler benim ki suan kimyasal gebelik sağlıklı gelismedi ve bu gebelikler kendiliğinden düşüyormuş eger düşmezse igne yapılıyormuş oda olmazsa en son kürtaj diyorlar bana direk kurtaj dedi orta hicbirsey yok daha yumurtlamaya gore uc haftalik bebek tanıdığımız diger doktorlarlada konuştuk onlara anlattim onlarda soka girdi insallah arkadasin icin hersey iyi gider canım