Gizemmm-61 iki türlüde şikayet edebilirsiniz
Ödeyipde şikayet etme durumunda baya işlem uzar ama
Ve mutlaka size yazılı olarak vermiş olsunlar 1 gece ücreti diye
Çünkü arkadaşıma 1 gece diye fiyat verdiler ödediler
Ama çıkan raporlarda 2 gece diye yazıyodu ve şikayet ettiler
Bunda biraz dikkatli olmak lazım
Hastne işlem uzamasın diye aldıkları bütün ücreti verdiler diğer türlü baya tazminat vardı e bide bu duyulunca herkes ayağa kalkcaktı
Maalesef böyle çakallıklar yapıyolar
Bizler doğum yapıyoruz bebeğimiz oluyor mutluyuz dikkat etmiyoruz ayrıntılara ama bu ayrıntılardan bize giydiriyolar